Dostawa

Ceny Przesyłek

Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską lub do paczkomatu. Odbiór osobisty jest możliwy w godzinach otwarcia salonu

Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł są wysyłane bezpłatnie.
Zamówienia na kwotę do 300 zł wysyłamy za 20 zł i zamówienia pobraniowe za 25zł

TOPGRILLE WEBER STORE
ul. Mrówcza 212, Warszawa 04-697
Godziny otwarcia: 
Pon. - Pt.: 9:00 - 20:00
Sob.: 9:00 - 18:00
Ndz.: 9:00 - 16:00


Jeżeli złożyli Państwo zamówienie na więcej niż jeden towar opłata za pobranie naliczana jest jednorazowo do całego zamówienia.

Dostawa grilli weber

 

Przesyłka kurierska

Przesyłki są wysyłane do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zasadą jest doręczenie przesyłki przez kuriera następnego dnia roboczego po dniu wysłania. Jednak w przypadku wysłania paczek przekraczających 50kg lub do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni roboczych.
O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zlecenia wysyłki na 'Zrealizowane'. Przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Państwa, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem. Niestety nie mamy możliwości zamawiania przesyłek na konkretna godzinę jak również na konkretny przedział czasowy (np. po godz. 17tej lub do godz. 12tej)
Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 7 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta. W takim wypadku przed potwierdzeniem zamówienia Sklep poinformuje Klienta o przewidywanym terminie dostawy i ustali, czy Klient podtrzymuje swoje zamówienie.
2. O terminie realizacji zamówienia Klient informowany jest podczas weryfikacji zamówienia (telefonicznej bądź poprzez pocztę elektroniczną), która odbywa się w ciągu 24h (w dni robocze) od momentu złożenia zamówienia.

 

Przesyłki ciężkie

Za przesyłkę ciężką uważany jest każdy produkt powyżej 31,5kg, czyli m. in.: grille gazowe. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurierzy żadnej firmy kurierskiej w kraju nie mają obowiązku wnoszenia paczek powyżej 31,5kg. Trzeba jednak zaznaczyć, że większość z nich pomaga nieodpłatnie wnosić towary.

 

Wysyłka zamówienia na kilka towarów

Przesyłki znajdujące się w Państwa zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi. Nawet w przypadku wysyłki tą samą firmą kurierską może się zdarzyć, że ciężkich przesyłek nie dostarczy ten sam kurier.
Jeżeli kurier doręczy Państwu tylko jedną przesyłkę, nie oznacza to, że za chwilę nie zjawi się spedytor z resztą zamówienia. Doradcy Handlowi ustawiają wysyłki w ten sposób, aby wszystkie zamówione przez Państwa towary dotarły jednego dnia.

 

Zmiana adresu dostawy

Towar zostanie wysłany do Państwa na adres podany w formularzu danych osobowych w polu 'Adres dostawy'. Aby go zmienić, należy wprowadzić nowy adres, używając formularza dostępnego po kliknięciu na ikonę "Zmień adres" przy wyborze sposobu dostawy przesyłki.
Po dokonaniu korekt należy kliknąć "Kontynuuj". Adres, na który dostarczona zostanie przesyłka, podany będzie w przesłanym do Państwa w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany adresu dostawy już po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z naszym sklepem za pośrednictwem infolinii lub e-mailem (zawsze pamiętając o podaniu numeru zamówienia).

 

Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki

W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi awizo z informacją, kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia awizo.
W szczególnych przypadkach, za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić dzwoniąc na numer podany na awizo. Po tym terminie towar zostanie zwrócony do magazynu Top-Grille.pl lub naszego dostawcy.
Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni zostanie on przeznaczony do dalszej sprzedaży.

 

Zwroty towaru

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271). Szczegółowy opis zasad zwrotu towarów jest udostępniony w regulaminie sklepu pod adresem http://top-grille.pl/webpage/regulamin.html

 

Montaż grilli

Istnieje możliwość zamówienia grill z opcją montażu. Tak opcja jest możliwa w przypadku zakupu grilli gazowych i wybranych modeli grilli węglowych na terenie Warszawy i okolic w dogodnym terminie dla klienta. Usługa montażu możliwa jest wyłącznie w dni od poniedziałku do piątku włącznie w godzinach między 9.00 a 20.00 i jest płatna w wysokości 10% wartości grilla.