Facebook

Płatności

Płatności oraz realizacja zamówienia:

1 . Na adres emaila, podany w zamówieniu, przyjdzie wiadomość ze specyfikacją zamówienia oraz prośbą o jego potwierdzenie. Niepotwierdzone, w ciągu 3 dni, zamówienie zostaje anulowane. Potwierdzenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy.

2. Do każdego zamówienia dołączany jest standardowo paragon fiskalny lub faktura vat, jeżeli klient życzy sobie otrzymać fakturę Vat należy zgłosić to przy składaniu zamówienia w polu "uwagi" lub podać nr. nip w odpowiednim polu.

3. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Cena przesyłki widoczna jest w trakcie składania zamówienia. Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł  są wysyłane bezpłatnie. Zamówienia na kwotę do 300 zł  wysyłamy za 20 zł.
Odbiór osobisty jest możliwy w godzinach otwarcia salonu.

4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.

5. Obowiązującą w sklepie formą płatności jest przelew bankowy ,możliwość zakupu w systemie ratalnym CreditAgricole, serwis: PayPal, Przelewy24 lub usługa "za pobraniem", lub płatność gotówką lub karta w naszym salonie.

W przypadku płatności przelewem pieniądze należy wpłacać na konto firmy:

Flora Point sp.z o.o. sp.k.

Warszawa 04-697

ul. Mrówcza 212

WBK 16 1090 1753 0000 0001 3470 2250

7. Wszystkie towary w sklepie mają charakter sezonowy, dlatego oferta sklepu jest ważna do wyczerpania zapasów. W przypadku wyczerpania zapasów, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

Wszystkie uwagi, propozycje oraz pytania prosimy kierować na adres mailowy: info@top-grille.pl